A/B- test och konverteringsoptimering

Förbättra användarupplevelsen och öka förutsättningarna för fler affärer

A/B- test

Ta till vara på din befintliga trafik på hemsidan och ta reda på vilka flaskhalsar som finns för att kunna öka lönsamheten av hemsidan. Genom att testa olika varianter mot varandra ser man vilken variant som konverterar bäst.

Öka lönsamheten på hemsidan

Med High End Media Groups gedigna erfarenhet av konverteringsoptimering och A/B-testning på hemsidor kan vi göra genomgående analyser av din e-handel och hemsida. A/B-test kan vara bland de mest effektiva sätten att öka avkastningen från er webbplats.

A/B-test utförs genom att fördela och exponera hälften av trafiken för originalvarianten och resterande del för en ny variant där man testar en hypotes. Besökarna märker inte av att det är ett test och du får signifikant data för att ta kvalificerade beslut om hemsidans UX (user experience / användarupplevelse).

Konverteringsoptimering
Digital marknadsföring

Vi ser helheten inom digital marknadsföring

Vi är en digital marknadsföringsbyrå med spetskompetensen som du behöver för att ta din verksamhet till nya nivåer. Hos oss får du tillgång till ett gäng specialister inom allt ifrån SEO, E-handel, sociala medier och betald annonsering.

Att ta alla digitala marknadsföringskanaler i beaktning vid utvärdering av vart man bäst bör placera sin marknadsföringsinvestering ser vi som en självklarhet. Att anlita oss innebär alltså att du kan lämna din digitala marknadsföring i trygga händer.

Varför A/B- test och CRO?

  • Datadrivna beslut

  • Förbättra er UX (användarupplevelse)

  • Öka konverteringsfrekvensen

Våra övriga specialistområden

Vi brinner för att leverera högklassiga tjänster inom digital marknadsföring. Vårt mål är att du som kund ska få fler och bättre affärer online. När du anlitar oss får du tillgång till ett team med specialistkompetens på alla dessa områden:

Kontakta oss för att förbättra er UX

Hör av er till oss för att få hjälp med att ta er hemsida till nästa nivå och öka användarupplevelsen tillsammans med konverteringsfrekvensen.

/